摩城魅影

煮茶赏花 撸猫画画 四季平安 有趣有盼

© 摩城魅影

Powered by LOFTER

我在翠绿色的眼眸中找到了乐园……

hott3655:


I was there when you fell from the clouds

當你墮入凡塵時,我是你的見證人

And landed in the desert

而你降落在沙漠荒原上

There was a thunder inside of my heart

那剎那,你的身影風暴似的襲捲我的心

There was a wonderful pleasure

就像享受了盛宴般的愉悅滿足

And like a stallion racing the rain

就像那馬匹在雨中競著、跑著

You rode on the back of my bike

你馳騁在我的機車後座

I knew from the song that you sang

我從你口中哼著的歌中知道

That you were my lover for life

你是我一生的愛

Oh, there's no time to sleep

Oh 我們沒時間浪費了

Oh, living in a dream

Oh 讓我們如夢似幻的活著

So take me to the paradise

所以,帶我到天堂的樂園

In your eyes

在你翠綠清澈的雙眼裡

Green like american money

綠的似美元鈔票值錢

You taste just right

你嘗起來的滋味剛剛好

Sweet like Tennessee honey

甜的像田納西州的蜂蜜般

And we can run away

而我們可以逃離一切

Swimming in the sunlight everyday

每天沐浴在陽光下游著泳

Paradise in your eyes

我在你翠綠雙眼裡看到了樂園

Green like american money

而你就好比鈔票般的值錢

So we took to the calico road

所以我們開往通往鬼鎮的路上

Running from the weather

只為了躲避風暴

There was a highway inside of her eyes

在她眼裡我看到了一條筆直的大道

There was a buried treasure

在那裏有無數珍寶

And we got caught in the storm

而我們還是被暴風困住

You started flying a kite

你卻開始放起風箏

At the end was the key to my heart

最終你開啟我的心房

You were my lover for life

你會是我一生的愛

Oh, there's no time to sleep

Oh 我們沒時間浪費了

Oh, living in a dream

Oh 讓我們如夢似幻的活著

So take me to the paradise

所以,帶我到天堂的樂園

In your eyes

在你翠綠清澈的雙眼裡

Green like american money

綠的似美元鈔票般值錢

You taste just right

你嘗起來的滋味剛剛好

Sweet like Tennessee honey

甜的像田納西州的蜂蜜般

And we can run away

而我們可以逃離一切

Swimming in the sunlight everyday

每天沐浴在陽光下游著泳

Paradise in your eyes

我在你翠綠雙眼裡看到了樂園

Green like american money

而你就好比鈔票般的值錢

We carved our love in the mountainside

我們在山腰上互許真愛

We soaked our hearts in the rain

我們在雨裡掏出我們的真心

And I, waited my whole life, for you

而我花光我所有的日子等待,只為你的出現

So take me to the paradise

所以,帶我到天堂的樂園

In your eyes

在你翠綠清澈的雙眼裡

Green like american money

綠的似美元鈔票般值錢

You taste just right

你嘗起來的滋味剛剛好

Sweet like Tennessee honey

甜的像田納西州的蜂蜜般

And we can run away

而我們可以逃離一切

Swimming in the sunlight everyday

每天沐浴在陽光下游著泳

Paradise in your eyes

我在你翠綠雙眼裡看到了樂園

Green like american money

而你就好比鈔票般的值錢


圖片來源 :  http://sebastian-stan.com

歌詞來源 :  http://ruruhappy0214.pixnet.net/blog


评论(4)
热度(91)
2016-11-30