摩城魅影

煮茶赏花 撸猫画画 四季平安 有趣有盼

© 摩城魅影

Powered by LOFTER
Why - 3T

    本来是要作为《朋友们》的姐妹篇《演员们》的片头曲,这首曲子已经过去了快20年,当年的MV也拍得复古大气,MJ的三个侄子也是美人胚子啊!!在那个年代,没有太多花哨的混音或者效果,只有绚丽而优雅的旋律,让人沉迷,一瞬间看到男性玛丽莲梦露-----塞巴斯蒂安斯坦从黑白默片中走出,身边黑白的鲜花顿时绽放色彩,歌词也非常美丽,真是经典之作。

   想念MJ。

   不得不说,歌曲开头的旋律瞬间让我看到包包美丽的笑容绽放了全世界所有甜蜜的生命,然后桃总看到了他……

  就是这样……

  

why
爱之惑

Michael Jackson & 3T
Michael Jackson & 3T

(Michael)why does Monday, come before Tuesday
为什么星期一比星期二来得早
why do summers start in June
为什么炎炎夏日始于六月

why do winters come too soon
为什么冬天来得这么快
why do people fall in love,when they're always breaking up
为什么人们相爱但还是会分开
oh why
噢,为什么
why do I love you tell me why
告诉我为什么我会爱你
(Tj)it's not like I can explain what's in my heart
我的感受无法言表
it's just I feel a crazy pain when we're apart
只是当我们分别,我感到极度痛苦
I don't wanna breathe, I don't wannna think
不想呼吸,不想思考
I don't wanna learn,I don't wanna do anything
不想学习,不想做任何事情
(Taryll)it's not like I can describe what's going on
我也不明白怎么会这样
it's just I feel I'm not alive,when you're not home
只是当你不在时,我已如一副躯壳
I don't wanna sleep, I don't wanna be
不想睡觉,不想入眠
(Taj)I just want you here beside me
我只是想你在我身边
without you,there's no me
没有你,我也不复存在
(Michael)why does Monday come before Tuesday
为什么星期一比星期二来得早
why do summers start in June
为什么炎炎夏日始于六月
why do winters come too soon
为什么冬天来得这么快
why do people fall in love,when they're always breaking up
为什么人们相爱但还是会分开
oh why
噢,为什么
why do we love if love will die
如果我们终将分别,为何还要相爱
(Michael & Taryll)why does Wednesday come after Tuesday
为什么星期三比星期二来得迟
why do flowers come in May
为什么五月百花争艳
why does springtime go away
为什么春天也会离去
why do people fall in love,when they're always breaking up
为什么人们相爱但还是会分开
oh why
噢,为什么
why do I love you tell me why
告诉我,为什么我会如此爱你
(Tj)it's not like I can escape, what's in my soul
我无法逃避我灵魂深处的渴望
cause without you inside my heart,where can I go
没有你与我心相依,我该去向何方
(Taryll)I don't wanna see, girl you without me
我不敢想象你我分别
(Taj)I can't go through life without you
没有你,漫漫人生路我将如何走下去
without you there's no me
没有你,我也不复存在
(all)why does Monday come before Tuesday
为什么星期一比星期二来得早
why do summers start in June
为什么炎炎夏日始于六月
why do winters come too soon
为什么冬天来得这么快
why do people fall in love,when they're always breaking up
为什么人们相爱但还是会分开
oh why
噢,为什么
why do we love if love will die
如果我们终将分别,为何还要相爱
(Taryll)why do the rivers flow to the sea
为什么江河奔流向海
in every flow I get your love over me, baby
你的爱如涓涓细流滋养我,宝贝
why does my mind feel so missed
为什么我感到如此迷茫
to be in love, to fall in love
去接受爱,深陷在爱里
why don't I feel complete
为什么我还是觉得不完整
(Michael & Taryll)why does Monday come before Tuesday
为什么星期一比星期二来得早
why do summers start in June
为什么炎炎夏日始于六月
why do winters come too soon
为什么冬天来得这么快
why do people fall in love,when they're always breaking up
为什么人们相爱但还是会分开
oh why
噢,为什么
why do I love you tell me why
告诉我,为什么我会如此爱你
(Tj)tell me why
告诉我,为什么呢
(Taj)tell me why
告诉我,为什么呢
(Taryll)tell me why
告诉我,为什么呢
(Michael)tell me why
告诉我,为什么呢


评论
热度(14)
2016-09-19