摩城魅影

煮茶赏花 撸猫画画 四季平安 有趣有盼

© 摩城魅影

Powered by LOFTER
Princess Girl - Minnutes

喜欢歌词Σ(゚∀゚ノ)ノ
对了,想起,是不是该买双新鞋子啦(。>∀<。)

小豆之家:

Oh Yeah.
哦,耶
Put on the pretty shoes.
穿上漂亮的鞋子
Oh Yeah.
哦,耶
My fairy tales come true.
我的童话梦成真
I feel like a princess girl.
我觉得自己像公主
All the stuff, Havin' Fun.
所有的一切都好玩

In the Princess world.
在公主的世界
Princess world.
公主的世界
Oh yeah.
哦,耶
I've got my makeup on.
我化好妆
Oh yeah.
哦,耶
They play my favorite song.(song, song, song)
他们放了我最喜欢的歌(歌,歌,歌)
I feel like a princess girl.
我觉得自己像公主
All the stuff, Havin' Fun.
所有的一切都好玩
In the Princess world.
在公主的世界
The princess world.
公主的世界
Oh yeah.
哦,耶
Put on the pretty shoes.
穿上漂亮的鞋子
Oh Yeah.
哦,耶
My fairy tales come true.
我的童话梦成真
I feel like a princess girl.
我觉得自己像公主
All the stuff, Havin' Fun.
所有的一切都好玩
In the Princess world.
在公主的世界
Princess world.
公主的世界
Oh yeah.
哦,耶
I've got my makeup on.
我化好妆
Oh yeah.
哦,耶
They play my favorite song.(song, song, song)
他们放了我最喜欢的歌(歌,歌,歌)
I feel like a princess girl.
我觉得自己像公主
All the stuff, Havin' Fun.
所有的一切都好玩
In the Princess world.
在公主的世界
The princess world.
公主的世界
Oh yeah.
哦,耶
Put on the pretty shoes.
穿上漂亮的鞋子
Oh Yeah.
哦,耶
My fairy tales come true.
我的童话梦成真
I feel like a princess girl.
我觉得自己像公主
All the stuff, Havin' Fun.
所有的一切都好玩
In the Princess world.
在公主的世界
I feel like a princess girl.
我觉得自己像公主
All the stuff, Havin' Fun.
所有的一切都好玩
In the Princess world.
在公主的世界
Princess world.
公主的世界
I feel like a princess girl.
我觉得自己像公主
All the stuff, Havin' Fun.
所有的一切都好玩
In the Princess world.
在公主的世界
Princess world.
公主的世界

小豆之家敬上!

评论
热度(20)
2017-10-29